Tuesday, April 21, 2009

antara AKU & DIA........

antara kebenaran atau kebetulan...

Aku...
Tarikh Lahir pada 11 haribulan
Orangnya perasa dan mudah tersinggung. Sifatnya yang suka menyendiri membuatkan dia lebih suka tinggal di rumah. Ramai orang suka bergaul denganya kerana perwatakannya yang lembut & ramah. Dia paling benci jika cintanya ditolak atau dikhianati olih orang yang benar-benar dicintainya. Namun begitu dia selalu bersikap sabar dan tidak terburu- buru dalam bertindak. Sayangnya untuk urusan masa depan dia bersikap pesimis sering mengalah sebelum mencuba.Oleh itu mesti ada yang mendorongnya agar tidak terus terjebak dengan sikap pesimisnya.

Dia...
Tarikh Lahir pada 14 haribulan
Dia adalah seorang pasangan yang tidak mahu kalah dan pantang menyerah. Kejujuran dan keadilan merupakan sifat yang membuatkan dia disegani.Dalam soal cinta dia ingin memberi yang terbaik kepada orang yang dicintainya.Namun begitu harga dirinya terlalu tinggi sehingga dia tidak pernah mengerti mengapa seseorang itu menolak kebaikannya.

Aku..
Bulan kelahiran Islam anda adalah pada 1 Rabiul Awwal 1384 Hijrah iaitu jatuh pada hari Sabtu.

Maksud : Bulan pertama musim bunga iaitu masa ketika bulan tersebut dinamakan.
Sifat : Mempunyai perwatakan yang baik. Mungkin anda akan mendapat pangkat yang besar, menjadi orang yang berpengaruh atau kaya tanpa diduga, Insya'Allah. Dalam pekerjaan ramai yang menyukai anda. Walau bagaimanapun, sifat negatif yang ada pada anda termasuklah kurang sabar, keras hati dan mudah marah.

Dia...
Bulan kelahiran Islam anda adalah pada 19 Muharram 1380 Hijrah iaitu jatuh pada hari Khamis.

Maksud : Bulan ini mengambil perkataan "Haram" yang bermaksud terlarang. Ini disebabkan budaya atau tradisi Arab mengharamkan sebarang peperangan pada bulan ini. Selepas munculnya Islam, Allah meneruskan budaya ini lantas menjadi satu antara empat bulan haram dalam Islam.
Sifat : Seseorang itu bersifat pendiam dan memiliki pemikiran yang sihat. Mungkin akan menjadi tidak sihat sekiranya anda tidak mendapat didikan yang sempurna. Walaupun begitu, jika dididik dengan baik, anda boleh menjadi seorang yang cerdik kerana bakat fikiran yang pintar dan cerdas yang ada pada anda. Di samping itu anda mempunyai keinginan yang baik dan selalu berada dalam keadaaan yang selamat.

Aku...
Your Chinese zodiac is 5, year of Dragon and you are born on Saturday.
Personality : People born in the Year of the Dragon are healthy, energetic, excitable, short-tempered, and stubborn. They are also honest, sensitive, brave, and they inspire confidence and trust. Dragon people are the most eccentric of any in the eastern zodiac. They neither borrow money nor make flowery speeches, but they tend to be soft-hearted which sometimes gives others an advantage over them. They are compatible with Rats, Snakes, Monkeys, and Roosters.

Dia..
Your Chinese zodiac is 1, year of Rat and you are born on Thursday.
Personality : People born under the sign of Rat are noted for their charm and attraction for the opposite sex. They are hardworking and consequently often financially wealthy. And are likely to be perfectionists. Rat people are easily angered and love to gossip. Their ambitions are big, and they are usually very successful. The Mouse is very social and has many friends who he supports in generous ways. The family is important; a Mouse is loyal to his family and will fight for it if needed.They are most compatible with people born in the years of the Dragon, Monkey, and Ox.


dan Kami.....
(Adakah anda pasangan yang ideal?= Tahniah..Anda adalah pasangan yang ideal!!!!!!!!!!!)

Personaliti anda : Amat suka didampingi pasangan.
Sukar dimengerti oleh pasangan.
Sentiasa menjaga maruah diri, pasangan dan perhubungan.
Amat mudah dipujuk dan berterus terang.
Amat menghargai kesetiaan pasangan.
Mengambil berat dan mengasihi pasangan.
Berkebolehan untuk meluahkan isi hati terhadap individu yang dicintai.
Mudah terluka dan lambat untuk pulih.
Suka merajuk dan dipujuk.
Setia terhadap pasangan.
Suka mendengar dan tidak suka membantah.
Cemburu terhadap pasangan.
Suka menilai dan menjaga perhubungan.

1 comment:

Khairul Onggon said...

Yerr... siney ktk carik inpo ya mak?? Share juak ngan kmkurg situk.. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails