Monday, January 12, 2009

Aku dan Dia..

tok kamek 'kopii n pesss' agik dari blog Hanniezsa ...makaseh sebab ada info camtok....bandingan antara aku dan dia...
Hi5 Emoticon

RAHSIA TARIKH LAHIR

Kalau anda dilahirkan pada 2hb, 11hb, 20hb, 29hb dalam mana-mana bulan,
maka aku adalah no.2:

Takkira apa pun, (menurut info ya tek) aku disukai oleh semua orang kerana aku berperanan seperti Bulan dan semua orang suka akan bulan. Em…bagus! aku suka bermimpi siang. tapi aku kurang berkeyakinan terhadap diri sendiri. Jadi aku perlu membuat perubahan ke atas hidup ku. Aku adalah seorang yang sukar diramal kerana aku membuat perubahan berdasarkan masa dan keadaan. Walaupun kadang2 aku seorang yang mementingkan diri sendiri tetapi aku juga mempunyai bakat dalam muzikal, seni dan komunikasi lisan..Sikap aku seperti bulan yang datang keredupan dan pudar jadi semua orang boleh mengetahui perubahan aku. Aku boleh menjadi Mahatma Gandhi yang kedua kerana cintaku pada keamanan. Aku juga seorang yangbertanggungjawab dalam keluarga.
Pasangan ideal aku adalah no.2, 5, 9.

Kalau anda dilahirkan pada 5hb, 14hb, 23hb dalam mana-mana bulan :
maka dia adalah no.5:Hi5 Emoticon

Dia sangat popular dalam komuniti. Dia juga boleh menyelesaikan sesuatu perkara hanya secara lisan. Dia mempunyai akal fikiran dalam menjalani perniagaan. Namun dia terlalu terburu-buru. Dia adalah seorang yang kelakar di kalangan kawan-kawan dan ahli keluarga. Kawan-kawan dan ahli keluarga dia juga akan minta bantuan dia apabila mereka memerlukan bantuan. Walaupun mungkin dia bukan seorang yang setia dalam hubungan percintaan tetapi dia amat suka perubahan dan kebebasan. Dia mempunyai ciri-ciri seorang pengembara dan ahli silap mata. Dia mempelajari hidup melalui pengalaman.
Pasangan ideal Dia adalah no.1 , 2, 9.

RAHSIA-RAHSIA YANG BERADA PADA HURUF DIPANGKAL NAMA

aku adalah.. R
Pendiam dan bercakap hanya bila perlu. Tekun dengan kerja yang disukai dan bersungguh-sungguh dalam mengejar cita-cita. Suka mengkritik.. Dan sukar mengawal bicara ketika marah.

dan dia adalah...H Hi5 Emoticon
Mudah simpati, bahasanya lemah-lembut. Tidak pernah melukai perasaan orang lain. Selalu tergesa-gesa dalam melakukan pekerjaan, suka berkhayal dan bercita-cita terlalu tinggi.

3 comments:

Faizal n Fashitah said...

oOOoo...mek 12hb.. skittt gik nak kat sama ngan beddei Gg hhee :D

kak_ross said...

bila beddei kitak tek..lam bulan Januari juak kah...hehe..

Nur68 said...

Salam Kak Ross, ahernya kamek nemu juak blog kitak....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails