Saturday, February 28, 2009

apakah jadahnya....

bila perut dah rasa sakit, ujung b****t dah rasa nak ngeluar t**k, sampey lupak nak carik selipar bila masok ke toilet..kakan gilak jak mulas perut ya sampaey sik sempat nak makey selipar...atopun nang dah tabeat semulajadi rindok ati sikmok nak makey slepar lam toilet...amal jak kitak slalu pe'el macam ya..sak kitak dapat 'reward' macam photo kat dibah tok..coba perati menar2 kaki kitak ada sik 'mahluk lain' numpang kat celah2 jarik kaki kitak ya.. sama sik dengan kat dalam photo tok..mun ada TAHNIAH..sebab sipat malas nak makey selipar datang kan akibat ke dirik empun...apa ke jadahnya..







8 comments:

Kelebar Malam said...

eeee..terok nar juak. gelik nanggar..menarkah? eeeeee gelik..gelik..rasa nok muntah nanggar ulat-ulat rah celah jarik kaki..

DrSam said...

cara pengubatan ahli sufi pun menggunakan ulat juga.

ndlaw said...

serius ka ya rose...
mun masok toilet kakya basuh kaki make sabun ok x?

oon said...

aihhhh gelikkk aihhhhhhhh nyesal mukak tok tek!!! huhuhuhu

Si Penconteng said...

Subhanallah... Aieee...kamek tek baruk jak nak molah cheesecake alu sik jadi jak. Gelik mek ngenang masa makan kek katok. Nggerrrrhhhhh.

WhiteTulip said...

gelikkkk...ya nang brulat lah!!eeee.....

PakMail said...

Tak rasa apa2 ke pada awalmya??...

ross said...

kelebar malam....kita nangar gik gelik..dekdek urg pun kaki ya..gelik agiknya kali..

DrSam..benar kata anda.macam2 binatang pun boleh digunakan untu mengubat..tapi ulat kat kaki org ni mcm lain je bentuknya...yang ni jenis yg numpang kat celah2 kaki sampai beketurunan...

ndlaw...bukan kaki jak dibasuh ngan sabun..tangan pun semestinya dicuci bersih setiap kali lepas kluar toilet..

oon...mun sik mukak tek rugi ktk xmaca info hal ya..mun gia kitak sik tauk..anyway, makseh lah sbb tebukak n tebaca info tok tek.

sipenconteng...jgn sik jadi molah cheese kek ya..nyaman ada jak. xboh dingat ngan ulat..makan pejam mata bah..

white tulip...nang jak berulat..bab yalah slalu makey slepar masok jamban.

PakMail...barangkali rasa gatal2 kat celah kaki, digaru je..mungkin xperasan ulat dah mula betelor dan bila dah melarat macam tu baru nak berobat.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails